נשים בגיל המעבר

אנו הנשים חוות שינויים פיזיולוגים בשלבים השונים של מעגל החיים הנשי – הריון, לידה, גיל המעבר (מנופאוזה).

כל שלב עם החוויות והשינויים שבו ולכן, לכל שלב – צורך ייחודי משלו.

תקופת ההיריון – אחת התקופות היפות והמרגשות. אך יחד עם זאת, תקופה המעלה חששות ותהיות רבות. דבר אחד ידוע ובטוח, חשוב להקפיד על תזונה נכונה ובריאה במיוחד בתקופה זו.

ברזל וחומצה פולית חיוניים וחשובים בתקופת ההיריון ועל כן, ארגון הבריאות העולמי ממליץ על לקיחתם באופן יומיומי בתקופת זו**.

גיל המעבר – תהליך טבעי הטומן בחובו לא מעט שינויים. פיזיים ונפשיים כאחד. בגיל המעבר ישנה ירידה בפעילות השחלות ועמה ירידה בהפרשת ההורמונים אסטרוגן ופרוגסטרון.

נשים חוות את גיל המעבר שונה אחת מהשנייה. ישנן נשים שלא יחושו בסימפטומים או ירגישו רק בסימפטומים קלים וישנן כאלה שתופעות גיל המעבר ביניהן: גלי חום, התעוררויות בלילה, קושי להירדם, מצבי רוח, בעיות זיכרון, עייפות, השמנה ועוד, יפריעו להן, יפגעו באיכות חייהן ואף בבריאותן.

אנו במדיטק שמים דגש על מוצרים איכותיים הנותנים מענה לצרכים הספציפיים של כל אישה ואישה.

לייעוץ נשמח לעמוד לשירותכן בכל עת בטלפון: 1-800-800-678.

*לפני שימוש במוצרים, יש לעיין בעלון המצורף למוצר. המידע אינו מחליף טיפול ומעקב רפואי.

מומלץ להיוועץ ברופא או ברוקח לפני השימוש.

**https://www.who.int/elena/titles/guidance_summaries/daily_iron_pregnancy/en/

אשה בגיל המעבר

מה כדאי לדעת על טרום גיל המעבר?

כולנו מכירות את המושג גיל המעבר (או בשמו המיושן והפחות אטרקטיבי- גיל הבלות) אבל לא הרבה מאתנו מכירות או שמעו על תקופת קדם גיל המעבר, תקופת הפרה מנופאוזה או לפחות לא חשבו שהיא רלוונטית להן באיזושהי צורה.

להמשך קריאה »